مــــ ن و بــــ ارون

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره بنور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت15:11---26 آذر 1391
in webe shoma az bas ziiibast miyam net khd b khod avval miyam inja
پاسخ: ســــلام همراه همیشگی ... شما همیشه به وب ما لطف دارین سپـــــاس برای محبتتون خداحافظیمون و از وبتون کردیم و بهتون سر زدیم همواره منتظر حضور گرمتون هستیم موفق باشین یه عالمه


my love
ساعت2:17---24 آذر 1391
سلام ما به دوستان دریایی.
ممنون که مثل همیشه به ما سر زدید. باز هم با چند آپ مختلف منتظر حضور گرمتون هستیم. فعلا...


my love
ساعت2:11---24 آذر 1391
کــــــاش بـــاران بگــيـرد ..
کــــــاش بـــاران بگــيـرد و شيشه بخار کـــــــنـد…
و من هـــمه ي دلتنگيهايم را رويش “ها””کـــــــنـم…
و با گــــوشه ي آســــتـيتنـــم هـــــمه را يـــکـبـاره پــاک کـــــــنـم … و خـــلاص


حامد
ساعت19:47---23 آذر 1391
حالم را پرسيد گفتم روبه راهم اما هيچوقت ندانست رو به كدامين راهم

خدانكنه غرق بشين آبجي


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:21---21 آذر 1391
خـدایـا یـادتـه ... ؟!
دسـتـشـو گـرفـتـم آوردم پـیـشـت ...
گـفـتـم : مـن فـقـط ایـنـو مـیـخـوام ...
گـفـتـی : ایـن کـمـه ! بـهـتـر از ایـنـو بـرات گـذاشـتـم کـنـار ...
پـامـو کـوبـیـدم زمـیـن و گـفـتـم : هـمـیـنـو مـیـخـوام ...
گـفـتـی : آخـه نـمـیـشـه ! قـولِ ایـنـو بـه یـکـی دیـگـه دادم . . .
حــق بـا تـــــــــو بـــــــود


امین
ساعت22:56---20 آذر 1391
گـــ ــاهــــی...
دلم بــرای زمـــ ـانی...
کــه نمیشناختمت تنـــگ می شود..


محمد
ساعت21:25---20 آذر 1391
سلام ممنون كه به وب كوچيك بنده سر ميزني.خوب مينويسي.ادامه بده حتما در وب نويسي و زندگيت موفق خواهي شد
پاسخ: سلام ... اختیار دارین وظیفه است و همچنین جبران ممنون از لطفتون و همچنین


م ی ن ا
ساعت23:22---19 آذر 1391
http://astdandelion.mihanblog.com/
سلام این وب جدیدمه سر بزنی خوشحال میشم وبتون جالبه


معین.....500km!!!!
ساعت13:35---19 آذر 1391
سلام

خیلی این آهنگو دوست دارم....

سایت خوشکلی دارید...
پاسخ:ســـلام دوست عزیـــز ... ممنون از نظر لطفتون خوشحالمون کردین اومدین


mehran
ساعت14:51---16 آذر 1391
slm.chetori?
Apet ghashang bood.taraneye in matlab ro ke babak jahan bakhsh va reza sadeghi khoondan ro kheyli dost daram.oomadam begam apam.montazeram.bodo bia


بنده خاكي
ساعت20:40---14 آذر 1391
نغمه خیس نگاه انسان‌هایی ست که زندگی شان بوی تنهایی میدهد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 آذر 1387برچسب:,

] [ 17:54 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید