پــرپـــــــرواز

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

تو حضـور مبهم پنجـره ها
روبــروم دیـوارای آجریـه
خورشید روشن فـردا مال تـو
سهــم مـن شبــای خاکستـریه
توی این دلـواپسـی های مـدام
جـز ترانـه های زخمـی چی دارم
وقتی حتـی تـو برام غریبــه ای
سر رو شونـه های بـارون می ذارم
اســم تــو بـرای مـن مقــدســه
تا نفـس تو سینه پر پر می زنـه
بـاورم کـن که فقـط بـاور تـو
می تـونه قفل قفـس رو بشکنـه
منـم و یه آسمـونه بی دریـغ
منم و یه کوره راه نا گزیر
ای ستـاره شبــای مشـرقی
پر پرواز من و ازم نگیر



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:02---23 خرداد 1392
گاه دلتنگ می شوم...





گوشه ای می نشینم...





وحسرت ها را می شمارم،باختن ها و صدای شکستن ها را...





نمی دانم من کدامین امید را نا امید کردم..!





کدام خواهش را نشنیدم..!





و به کدام دلتنگی خندیدم...





که این چنین دلتنگم...



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:01---23 خرداد 1392
... سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم یه مدتیه یه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر اگه مارو قابل دونستی لینک کنی
.بازم بهت سرمیزنم خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.
www.DokhtarBahari..loxblog.comآدرس



mohammad
ساعت11:46---17 خرداد 1392
بعضی وقت ها چیزی می نویسی از دلت

برای یک نفر !

اما دلت می گیرد ،

چشمانت پر از اشک می شود ،

قلبت خالی می شود ،

وقتی یادت می آید ،

همه آن را می خوانند و می پسندند ،

جز همان یک نفر …

سلام
29 خرداد تولدمه
میرم تو 22 سال
هوووووووورا


Zahra
ساعت12:46---9 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز خوب هستی؟؟؟
راستش من از وب شما خیلی خوشم اومده یه سری هم به من بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن...
منتظرم...


arash
ساعت13:05---28 فروردين 1392
سلام

ممنون دوست گلم منم لینکت کردم

بازم سر بزن


فاطمه
ساعت23:00---25 فروردين 1392
عشق و دوست داشتن

... از عشق سخن باید گفت، همیشه از عشق سخن باید گفت.
عشق در لحظه پدید می آید، دوست داشتن در امتداد زمان. این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. عشق معیارها را درهم می ریزد، دوست داشتن بر پایه معیارها بنا می شود.... عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد، دوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد. عشق قانون نمی شناسد، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست. عشق فوران می کند – چون آتشفشان و شره می کند – چون آبشاری عظیم، دوست داشتن، جاری می شود – چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم. عشق ویران کردن خویش است، دوست داشتن، ساختنی عظیم...!

برگرفته از کتاب "آتش بدون دود: گالان و سولماز" / نادر ابراهیمی
دوستان عزیز نمیدونم چرا نتونستم لینکتون کنم وقتی ادرسو در پیوند قرار میدم قبول نمیکنه


فاطمه
ساعت23:00---25 فروردين 1392
عشق و دوست داشتن

... از عشق سخن باید گفت، همیشه از عشق سخن باید گفت.
عشق در لحظه پدید می آید، دوست داشتن در امتداد زمان. این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. عشق معیارها را درهم می ریزد، دوست داشتن بر پایه معیارها بنا می شود.... عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد، دوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد. عشق قانون نمی شناسد، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست. عشق فوران می کند – چون آتشفشان و شره می کند – چون آبشاری عظیم، دوست داشتن، جاری می شود – چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم. عشق ویران کردن خویش است، دوست داشتن، ساختنی عظیم...!

برگرفته از کتاب "آتش بدون دود: گالان و سولماز" / نادر ابراهیمی
دوستان عزیز نمیدونم چرا نتونستم لینکتون کنم وقتی ادرسو در پیوند قرار میدم قبول نمیکنه


فاطمه
ساعت23:00---25 فروردين 1392
عشق و دوست داشتن

... از عشق سخن باید گفت، همیشه از عشق سخن باید گفت.
عشق در لحظه پدید می آید، دوست داشتن در امتداد زمان. این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. عشق معیارها را درهم می ریزد، دوست داشتن بر پایه معیارها بنا می شود.... عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد، دوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد. عشق قانون نمی شناسد، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست. عشق فوران می کند – چون آتشفشان و شره می کند – چون آبشاری عظیم، دوست داشتن، جاری می شود – چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم. عشق ویران کردن خویش است، دوست داشتن، ساختنی عظیم...!

برگرفته از کتاب "آتش بدون دود: گالان و سولماز" / نادر ابراهیمی
دوستان عزیز نمیدونم چرا نتونستم لینکتون کنم وقتی ادرسو در پیوند قرار میدم قبول نمیکنه


فاطمه
ساعت22:59---25 فروردين 1392
عشق و دوست داشتن

... از عشق سخن باید گفت، همیشه از عشق سخن باید گفت.
عشق در لحظه پدید می آید، دوست داشتن در امتداد زمان. این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. عشق معیارها را درهم می ریزد، دوست داشتن بر پایه معیارها بنا می شود.... عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد، دوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد. عشق قانون نمی شناسد، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست. عشق فوران می کند – چون آتشفشان و شره می کند – چون آبشاری عظیم، دوست داشتن، جاری می شود – چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم. عشق ویران کردن خویش است، دوست داشتن، ساختنی عظیم...!

برگرفته از کتاب "آتش بدون دود: گالان و سولماز" / نادر ابراهیمی
دوستان عزیز نمیدونم چرا نتونستم لینکتون کنم وقتی ادرسو در پیوند قرار میدم قبول نمیکنه


فاطمه
ساعت22:59---25 فروردين 1392
عشق و دوست داشتن

... از عشق سخن باید گفت، همیشه از عشق سخن باید گفت.
عشق در لحظه پدید می آید، دوست داشتن در امتداد زمان. این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. عشق معیارها را درهم می ریزد، دوست داشتن بر پایه معیارها بنا می شود.... عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشد، دوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد. عشق قانون نمی شناسد، دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست. عشق فوران می کند – چون آتشفشان و شره می کند – چون آبشاری عظیم، دوست داشتن، جاری می شود – چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم. عشق ویران کردن خویش است، دوست داشتن، ساختنی عظیم...!

برگرفته از کتاب "آتش بدون دود: گالان و سولماز" / نادر ابراهیمی
دوستان عزیز نمیدونم چرا نتونستم لینکتون کنم وقتی ادرسو در پیوند قرار میدم قبول نمیکنه


mohammad
ساعت9:58---2 فروردين 1392
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد . . .
امیدوارم سالی پر از موفقیت و لحظه های خوب و سرشار از شادی و سلامتی رو پیش رو داشته باشی ...


mohammad
ساعت23:14---28 اسفند 1391
مر30 که اومدی

قبولت دارم

خیلی خوشحالم کردی

ممنونپاسخ: خواهش میکنم، وظیفه بود ... ما هم خوشحالیم از بودن و موندن دوستان خوبی چون شما


mohammad
ساعت12:47---25 اسفند 1391
تق تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه، هيزم و نفت و آتيش، دوست دارم خداييش، سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه، غماتو بيار فوتش كن، كينه داری شوتش كن، هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه، زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه.
پيشاپيش


پیشاپیش 4شنبه سوری و سال نو مـبــارکــــ نفسم
من که مثل تو بی معرفت نیستم


عاشق تنها
ساعت21:29---26 بهمن 1391
سلام دوستان عزيزم پس كجايي

ساناز
ساعت12:53---22 بهمن 1391
دنیا دو روزه ، هر دو روزشم تولدته !!!
روز اول میاى این دنیا ، روز دوم میرى اون دنیا …
تازه تو طول روز عاشق هم میشى !
روز اول عاشق بنده خدا ، روز دوم عاشق خود خدا …


mohammad
ساعت15:48---18 بهمن 1391
آپـــــــــــــــــــــم بدو بیا!!
آهنگ جدید و بسیار زیبا و احساساتی به نام هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان
خیلی قشنگه حتما دانلود کن!


عاشق تنها
ساعت22:49---5 بهمن 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااامم




بخدا نيستي


ghazal
ساعت13:14---28 دی 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری اگه با لسنک موافقی بهم خبر بده

تنهای شیطون
ساعت22:31---27 دی 1391


amin
ساعت18:15---21 دی 1391

وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !

وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !

وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !

تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!

حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !

وقتی تو باشی ؛ عشق در وجودم همیشه زنده است ، میتپد قلبم تنها برای تو و می گذرد لحظه ها به یاد تو و می ماند برای همیشه یک عشق جاودانه در قلبهایمان !

وقتی تو گل من باشی ؛ باغچه خشگ قلبم بهاری می شود ، این دل از عطر و بوی تو پر از محبت و صفا می شود !

وقتی تو عشق من باشی ؛ این چشمها برای دیدن تو بی قرار و بی تاب می شود ، حضور تو در کنارم تنها آرزو می شود !

وقتی تو همدمم باشی ؛ دیگر تنهایی با من بیگانه می شود ، غم و غصه های دنیا در قلبم فراری می شوند !

تو باشی ؛ عزیز دلم باشی ؛ عشقم باشی ؛ دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود !

وقتی تو باشی ؛ وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت می شود ، چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت میشود !

وقتی تو باشی ؛ من نیز هستم ، زیرا تو درون قلبم هستی !

پس با من باش ای عشق جاودانه ام ؛ بیا تا با هم بخوانیم ترانه عاشقانه ام را که برای تو سروده ام !

ای تو که بی تو بودن برایم خواب همیشگی است !


mohammad
ساعت20:09---9 دی 1391
آپــــــــــــــــــــــم بدو بیا
آهنگ جدید و بسیار غمگین و احساساتی به نام تنهام گذاشتی از ندیم


mohammad
ساعت19:38---9 دی 1391
کاش میشد:بچگی را زنده کرد



کودکی شد،کودکانه گریه کرد



شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود



آن قیامت، که دمی بیش نبود



فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟



کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . . .



ممنونم از متن زیبات


کلبــه احســاس من!!!
ساعت16:37---9 دی 1391
همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری



اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری



که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم



همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند
پاسخ: قشنگ بود ... ممنون واقعا


amin
ساعت8:53---9 دی 1391
نیمکت با هم بودنمان تنهاست من دلیل نشستن ندارم تو دلیل نشستنم باش ..........


پاسخ:آخــی ... واقعا قشنگ بود ... خیلی ممنون از متن های همیشه قشگتون خوشحالیم که هنوز فراموشمون نکردین


امین
ساعت0:05---5 دی 1391
دنیا نام کسانی را در سینه خود نگه می دارد که باعث ابادی ان شده باشند





دل انسان هم همین گونه هست


امین
ساعت15:55---28 آذر 1391
امشب کنار پنجره ها خواهم نشست

تا ماه را

در بلور شیشه ای آب

به تماشا بنشینم.

آسمان شب

هنوز هم بی ستاره مانده

و من بیهوده منتظرم

که ستاره ام را از میان ابرها بیابم


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:49---23 آذر 1391
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
که تنها دل من ؛ دل نیست


بنده خاكي
ساعت13:16---23 آذر 1391

وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم ............کاش کوچیک می موندیم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد هم که می زنیم باز کسی حرفمون رو نمیفهمه


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت16:31---22 آذر 1391
هــر چـــی تــلـــخــی بــود امــتــحــان کــردم ولـــی دیــدم هــیــچ چــی تــلــخ تــر از نــدیــدنــت نــیــســت...!
Mamnoon Abji Haye Khoobam... Haal k Bargashtam Shayad Dir be Dir Up Konam Amma Ghol Midam be Hame Sar Bezam


amin
ساعت16:02---8 آذر 1391
لحظه قشنگیه وقتی که یواشکی برگردی





تا بتونی عشقتو نگاه کنی





بعد ببینی که اون





دستاشو گذاشته زیر چونشو زل زده بهت...


مهران
ساعت11:26---8 آذر 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدی
مطلبت قشنگ بود
من بازم آپم
منتظرت هستم


دل نوشته
ساعت23:49---6 آذر 1391
…..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’...... ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’...... ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•

zahra
ساعت23:39---6 آذر 1391
salam aziiizam webe jalebi dari .khosh hal misham b manam sar bezanid .montazeretonamaaa. booos booos

my love
ساعت19:47---3 آذر 1391
my love نوشت:
نمیدانم از این دنیای بی ارزش چه میماند جز خوبی ها که برای ما ادای این خوبی کمی سخت به نظر میرسد.
اگر کمی فکر کنی مبینی راحت ترین کار دنیاست ولی ما آدم ها خیلی سخت میگیریم.
به طوری که با خبر شدن از حال هم میشود سخت ترین کار دنیا، و ساده ترین بهانه ی آن این است که: وقت ندارم!


my love
ساعت19:32---3 آذر 1391
دخـتــر هــا...
شـيـطـنـت خـاص خـودِشـان را دارنـد
بـَـرچـسـب هـَـرزگـي بـر خـَـنده هـاي آنـان نـزن...!
بــه سـلـامـَتــي دُخـتــرکـان شـَهـرم کــه خــَنــده نــيـز بـر آنــان
حــَـرام شـُـده


ساناز
ساعت15:31---2 آذر 1391
من فقط برای خودم هستم

” من “..

چه دو حرفی وسوسه انگیزیست…

این “من” !

نه مهربانم…نه عاشق… ونه محتاج نگاهی…

فقط برای خودم هستم…خود خودم..

صبورم و عجول…

سنگین…سرگردان…مغرور…لجباز…

با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصله گی زیاد…

و برای تویی که هر لحظه رنگ عوض میکنی

و دروغ میبافی,

هیچ ندارم!

راحت را بگیر و برو

حوالی من توقف ممنوع..!!


amin
ساعت22:20---1 آذر 1391
چـنــد ســـال پیــش وقـتـــی کـهـــ تـرکـــم مـی کـــردی

گــفـتـــی کـهـــ از یـــاد بـبــرم هـــر آنـچـه بیــنـمـــان بـــود

مـــن نیــز اسـمـــت را بــر در و دیـــوار نـوشتـــه ام

تــا خـاطـــرم بـاشـــد کـهـــ بـایــــد...

فـراموشـــت کـنـــم!!!


maryam
ساعت15:58---1 آذر 1391
salam khoobi?bebakhshid dir oomadam matlabato khoondam kheili ghashango por ehsas bood felan
پاسخ: سلام مریم جونم ... ممنـــون که اومدی و مرسی از نظر لطفت خوشحالــــم کردی اومدی موفق باشی یه عالمه


ycg
ساعت23:53---30 آبان 1391
سلام دوست جونیا.

خوبین؟

وبلاگتون خیلی نازهپاسخ: سلام غـــــزل جونم ... تو خوبی؟؟؟ مرسی اومدی ممنـــون از نظر لطفت گلــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 آبان 1387برچسب:,

] [ 19:20 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید