آی عشــــق

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

همه لرزش دسـت ودلــم
از آن بودکه عشق پناهی گردد
پــــروازی نهگریـز گـاهی گردد
آی عشـــق   ...  آی عشــــق
چهـره آبی‌ات پیدا نیست

و خنکای مرهمی برشعله زخمی
نه شور شعلــه بر سرمای درون
آی عشـــق ...    آی عشــــق
چهـــره سـرخت پیــدانیست

غبار تیره تسکینی بر حضور وهن
و دنــج ِرهائی بر گریز حضــور
سیــاهی بر آرامـش آبـی
و سبزه برگچه بر ارغوان
آی عشـــق   ...  آی عشــــق
رنگ آشنــایــت پیــدا نیـست



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت23:51---24 آبان 1391
به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زيباترين زيبايی ، ای رويای بيداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بيقرار دلم ، ای تك درخت دشت سرخ قلبم ،

به همين لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنكه چشمت بارانی است ، ای تو كه روحت شادابی است ، و
رگهايت از خون محبت جاری است

به آن كعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه پیوندمان قسم دوستت دارم

نمی دانم كلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بيان كنم تا تو باور كنی كه

دوستت دارم


امین
ساعت23:50---24 آبان 1391


با تمام وجود گناه كردم
اما…
نه نعمتهايش را از من گرفت و نه گناهانم را فاش كرد…
اگر اطاعت كنم چه مي كند؟…

قصه اش طولانيست...
اما
خدايم مي بخشد!!!


amin
ساعت12:43---24 آبان 1391
همه ی کلمات با آنچه میان ماست بیگانه اند...

و من هیچ کلمه ای را برای گفتگو با تو شایسته تر از سکوت نیافتم...

آیا سخن مرا میشنوی؟؟؟
======++++++++========
سلام
آپپپپم
خوشحال میشم اگه سر بزنی.


امین
ساعت12:19---23 آبان 1391


باران که می‌بارد...
باید آغوشی باشد...
پنجره‌ی نیمه بازی...
موسیقی باران...
بوی ...خاک...
سرمای هوا...
گره‌ی کور دست‌ها و پاها...
گرمای عریان عاشقی...
صدای تپش قلب‌ها...
خواب هشیار عصرانه...
باران که می‌بارد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:,

] [ 1:32 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید