نبـــــض احســـــاس

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

دلخوری از بغض پری می فهمم
ناراحتی غصـه داری می فهمم
دلواپــس فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیر منی
داری دل می زنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حـق میدم من حالتـو می فهمم
داری دل می زنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حـق میدم من حالتو می فهـمم
نبض احساســتو می گیرم و حالت خوش نیست
این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
دارم می بـازمـت ای داد بیـداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم می بـازمـت ای داد بیـداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت11:24---1 آذر 1391
سلام

من بازم آپم

منتظر حظورت هستم

ممنون بخاطر اینکه همیشه به وبم میای


پاسخ: ســــلام ... مرسی از اطلاعت حتمــــا سر میزنیم بهت خواهش می کنم وظیفه است دوست عزیـــز


ساناز
ساعت20:31---24 آبان 1391



خيلي دوستت دارم
اما نمي دونم "خيلي "رو چه جوري بنويسم
که خيلــــــــــــــــــــــي خونده بشه ؟!!!؟




mehran
ساعت11:02---24 آبان 1391
...........@@@



............@@@@@@@@@



...............@@@@@@@@@



....................................@@



....................@@



....................@@@



....................@@@



....................@@@



....................@@@



....................@@@



......................@@



..................................................



@@@...............................@@@



@@@................................@@@



@@@@@@@@@@@@@@@@@



...@@@@@@@@@@@@@@







..................@@...@@



..................@@...@@



......................@@



......................@@



............................



...............@@@@



.............@@.......@



................@@@@@@



............................@@



............................@@



............................@@



............................@@



............................@@



............................@@



............................@@



..............................@







منتظرم كه بيايد.





مطلبت زیبا بود

پاسخ: حتما میایم مرسی از نظر لطفت


امین
ساعت23:59---18 آبان 1391
چه کسی میداند؟؟؟



که چرا چشم من از این فاصله ها نمناک است............



و چرا این دل رنجیده من غمناک است............



به تو می اندیشم...



به تو ای مخمل رویایی شب...



به تو زیبای اساطیری من...



چشم بگشا که مرا خواهی یافت...



که به خود می گویم...



زندگانی بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــی تـــــــــــــــــــــــــــــ ــو...



سر به سر غمگین است...



در میان دل دوست...



زندگی شیرین است...


پاسخ: قشنگ بود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 آبان 1387برچسب:,

] [ 22:46 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید