حوالــــی دلتنــگی

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

همیــــشه جایی در حوالی دلتــنگی من جــاری می شــوی…

جــاری می شــوی در ابـــریِ چشــمانـــم

و می بـــاری آنقــدر ... تا زلال شـــوم…

تا آســمانی شــود هــوایِ دلــم

آنقــدر که با همـــه روحـــم حــس کنـــم

داشتــــن تو

می ارزد…

به تمـــام نداشــته هـــای دنیــــا...



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت10:31---16 آبان 1391
کوچه ها را بلد شدم...



خیابان ها را ،



مغازه ها را ،



رنگ های چراغ راهنمایی را ،



جدول ضرب را ،



و دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمی شوم...



اما...



هنوز گاهی میان آدم ها گم می شوم...



آدم ها را خوب بلد نیستم...
پاسخ:واقعــــا... خیلـــــی قشنگ بود مرسی


عاشق تنها
ساعت9:57---12 آبان 1391
ای از عشق پاک من هميشه مست ، من تو را آسان نياوردم به دست

من تو را آسان نياوردم به دست

بارها اين کودک احساس من ، زير باران های اشک من نشست

من تو را آسان نياوردم به دست

در دل آتش نشستن ، کارآسانی نبود

راه را بر اشک بستن ، کار آسانی نبود

با غروری هم قد و بالای بام آسمان

بارها در خود شکستن ، کار آسانی نبود

بارها اين دل به جرم عاشقی ، زير سنگينی بار غم شکست

من تو را آسان نياوردم به دست

در به دست آوردنت ، بردباريها شده

بیقراری ها شده ، شب زنده داری ها شده

در به دست آوردنت ، پايداري ها شده

با ظلم و جور روزگار ، سازگاري ها شده

ای از عشق پاک من هميشه مست ، من تو را آسان نياوردم به دست

من تو را آسان نياوردم به دست

بارها اين کودک احساس من ، زير باران های اشک من نشست

من تو را آسان نياوردم به دست


my love
ساعت1:32---12 آبان 1391
همـچـون ساعـت شني شــده ام

کــه نـفــس هـاي آخـرش را مـيـزنـد

و الـتـمـاس مـيـکــنــد

يـکـي پـيـدا شـود و بـرش گــردانـد

مــن هــم …

نه …! !

لـطــفـا بـرم نـگــردانـيـد ! ! !

بــگـذاريــد تــمام شــوم


امین
ساعت18:52---10 آبان 1391
بچه بودم دوست داشتم جزو افراد غیر متفرقه باشم بتونم برم اینجاهایی که ورود افراد متفرقه ممنوعه ...پاسخ خیلی بانمـــک بود ... مرسی واقعـــا ...

ساعت18:50---10 آبان 1391
آنهایی كه همیشه بودند، هرگز نبودند

او كه هرگز نبود، همیشه بود

همیشه و در تمام لحظه‌ها

به او كه تمام دقایق عمرم را عطر‌آگین كرد

آنچنان كه

بعد از سالیان دراز

هنوز از شمیم خوش آن لحظه‌ها سرشارم

و رد پایش هنوز در خواب‌های هر شب من….


پاسخ: قشنگ بود واقعـــا ... ممنون از نظرات زیبا ... زحمت می کشی


amin
ساعت9:15---10 آبان 1391
زنـــدگــی دقــیــقــآ وقــتـــی غــیــرقــابل تحمل میشه که

هــمـــهء دلــگــرمــیــت کــســی بـاشه که ســرگــرمــیــش بــاشــــی!

ســلامتی تــویــی که خوشــی‌ بــی‌ مــن،کمـــم بی‌ تــو،تنــهام بــی‌ تو , تویــی که صــلاحتـــه ازم دور باشــی‌،صلاحمـــه که ازت دور باشــم , تویــی که برگشتنـــنیستــی‌،مــال من نیــستی‌،برگشتنـــی نیســتم،مــال تــو نیستــم،ولــی‌ دوســـت دارم... ♥


پاسخ: تلخ بود اما قشنگ ... ممنـــــون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

] [ 22:27 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید