خوب من بـــــــمان

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

خــوب ِ مــن


همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها

مرا با خود نبرد ...

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دست هایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم ...



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت1:32---12 آبان 1391
انصاف نبود رفتنت با خودت باشد
فراموش کردنت با من


my love
ساعت1:32---12 آبان 1391
انصاف نبود رفتنت با خودت باشد
فراموش کردنت با من


عاشق تنها
ساعت9:23---11 آبان 1391
کاش می ماندی
پاسخ: ای کاش ...


amin
ساعت9:16---10 آبان 1391
امواج زندگی رابه آغوش پذیراباش....

حتی اگرگاهی تورابه قعردریاببرد...........آن ماهی که همیشه برسطح آب می بینی مرده است!


امین
ساعت15:00---8 آبان 1391

دلم از دلتنگی ام گرفته

دلم از تنگی به تنگ آمده

********

دلِ خسته ام با تنهاییت بنشین

دلِ غمزده ام در تنهاییت بمیر

********

دلِ تنگم گاهی دلم برایت تنگ می شود


امین
ساعت15:00---8 آبان 1391
طرف میره تهران به راننده تاکسی میگه : آقا میدان امام حسین رو بلدی؟؟راننده میگه : بابا من خودم بچه امام حسینم طرف اشک تو چشم هایش جمع میشه میگه : علی اصغر تویی چقدر بزرگ شدی!


امین
ساعت14:59---8 آبان 1391
دَمــَـش گـــَـــرم....

بـــــاران را مــــــی گویـــَــم

به شــــانه ام زد و گــُــفتـــــ: خـَـ‌‌ستــه شُـــدی.. اِمــــــروز را تـــــو استــــــراحـَـتــــ کــُــن....

مــَــن بـــه جـــــایـَتـــــــــ مــــــی بـــــــارَم...


امین
ساعت14:59---8 آبان 1391
صدا میكنم " تو " را

این " جانی " كه میگویی ،

جانم را میگیرد!

نزن این حرف ها را !

دل من جنبه ندارد.

موقعی كه نیستی

دمار از روزگارم در می آورد...


amin
ساعت14:18---8 آبان 1391
یادم باشد بگویمت…
دیگر از آن لبخندهآ
آن هم ناگهآنی ،
نثآر چشمهآی…
بیقرآرم نکنی،،،
دلـــــــــــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:,

] [ 22:0 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید