بـــــرای دلــــهایمـــان

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

انگار بخشڪد در گلو ؟!

چیزـے چنگ بزند تہ وجودت را

و تو از درون آرامـ آرامـ بسوزـے ...

بے آنڪہ دودـے بلند شود از اندامت ؟

بے آنڪہ حتے بہ فڪر ڪسے خطور ڪند

ڪه دارـے تہ مےڪشے؟!

مرا ببیـن !

شاید تو ببینے در مـن

ڪہ چگونہ دارمـ مے سوزمـ ...

حالا ڪہ ڪارـے از دست ڪسے بر نمےآید

ڪاش خدا دست هایش را بہ مـن قرض مےداد

تا ڪارـے ڪنمـ براـے دلهایمان ...



نظرات شما عزیزان:

جالب انگیز
ساعت0:24---30 مهر 1391
سلام دوست من خوبی از این که به من سر زدی ممنون دوست دارم

امین
ساعت18:44---29 مهر 1391
دلتنگی هایم که یکی دوتا نیست...

بخواهی بشماری تا فردا طول می کشد.!

تو که می دانی فردای من و تو

چقدر دیر میاید.

اما دست از من و دلتنگی هایم برندار

میدانی با آنها چه کاخ آرزوها ساخته ام...؟!


امین
ساعت18:43---29 مهر 1391
دست به صورتم نزن
می ترسم بیفتد..
نقاب خندانی که بر چهره دارم! و بعد ..
سیل اشک هایم تو را با خود ببرد ..
و باز ..
من بمانم و تنهایی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,

] [ 18:30 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید