دریــــــــــــا

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

منـ ایـنـجـوریـ نـمـیـتـونـمـ یـه سـدی بـیـنـ قـلـبـ مـاسـتـ
تـو بـایـد غـرق شـی در منـ بـفـهـمـی کـی دلـشـ دریـاسـتـ


مـنـ ایـنـجـوری نـمـیـتـونـمـ تـو پـای مـنـ نـمـیـشـیـنـی

تـو رو ایـنـقـدر
بـخـشـیـدمـبـزرگـیـمـ رو نـمـی بـیـنـی


هـمـیـشـه مـقـصـدمـ بـودی کـجـا بـا تـو ســـفر کـردمـ

چـقـدر
تـنــــــهـا بـرم دریـــــــــــا چـقـدر تـنـــــهـایـیبـرگـردمـ


مـنـ ایـنـجـوری
دلـــــمـ خـوش نـیـسـتـ شـبـمـ بـا تـرسـ هـمـ مـرزه
بـهـشـتــــمـ اونـورشـ بـاشـه بـه ایـنـ بـــــــــرزخ نـمـی ارزه


مـنـ ایـنـجـوری نـمـیـتـونـم تـو ایـنـجـایـی و مـنـ
تـنــــــــهـامـ

دارمـ مـیـمـیـرمـ از بـسـ کـه نـگـفـتـــــمـ چـی ازتــ مـیـخـوامـ


هـمـیـشـه مـقـــــصـدمـ بـودی کـجـا بـا تـــــو سـفـــــر کـردمـ

چـقـدر
تـنــــــــــهـابـرمـ دریـــــــا چـقـدرتـنــــــــهـایـیبـرگـردمـ

 



نظرات شما عزیزان:

bahaneh
ساعت18:40---27 مهر 1391
پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر

تو… گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می

خواست داد بزنم به خاطر دل تو… گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده

هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ

چیز زندست‬


bahaneh
ساعت18:35---27 مهر 1391
در جلسه امتحان عشق من مانده ام و یک برگه سفید.

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دل تنگی...

درد دلم در این کاغذ کوچک جا نمیشود.................

در این سکوت بغض آلود قطره ی کوچکی هوس سرسره

بازی می کند و برگه ی سفیدم عاشقانه قطره را به

آغوش می کشد........عشق تو نوشتنی نیست.......

در برگه ام کنار آن قطره یک قلب کوچک می کشم...

وقت تمام است برگه ها بالا..........


bahaneh
ساعت18:28---27 مهر 1391
ديدی غزلی سرود؟
عاشق شده بود.
انگار خودش نبود
عاشق شده بود.
افتاد.شکست . زير باران پوسيد
آدم که نکشته بود .
عاشق شده بود


bahaneh
ساعت18:26---27 مهر 1391
دنیا را بد ساخته اند.........
کسی را که دوست داری ،
تو را دوست نمی دارد. کسی که تورا دوست دارد ،
تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست
دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است .
زندگی یعنی این.... شمع و پروانه


bahaneh
ساعت18:22---27 مهر 1391
آنقدر زمين خورده ام که بدانم
براي برخاستن
نه دستي از برون
که همتي از درون
لازم است ...
حالا اما
نمي خواهم برخيزم
مي خواهم اندکي بياسايم
فردا برمي خيزم
وقتي که فهميده باشم
چرا زمين خورده ام ...


bahaneh
ساعت18:20---27 مهر 1391
نيا باران زمين جاي قشنگي نيست.
من ازاهل زمينم.
خوب ميدانم كه گل در عقد زنبور است.
ولي سوداي بلبل دارد و پروانه را هم دوست ميدارد


NeGIn
ساعت18:18---27 مهر 1391

كجاست منتظر تو؟ چه انتظار غریبی
تو بین منتظران هم، عزیز من چه غریبی
عجیب تر كه چه آسان‏‏‏‏‎‎‎‎،نبودنت شده عادت
چه كودكانه سپردیم دل به بازی قسمت
چه بیخیال نشستیم چه كوششی؟ چه وفایی؟
فقط نشستیم و گفتیم خدا كند كه بیایی؟


bahaneh
ساعت18:13---27 مهر 1391
نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ

نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی

میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ

خواســـتی بــآش....

خواســـتی نَبــآش


my love
ساعت23:39---26 مهر 1391
با سلام به دختران بی معرفت دریا که دیگه به ما سر نمیزنن، حالا هم که بعد از مدتها میان با یه نظر از وبلاگمون میرن. منتظرتون هستیم دخترا......

yasi
ساعت18:36---26 مهر 1391
کاش میشد قصه رفتن را وقت گفتن بی صدا تغییر داد...

کاش میشد سرنوشت خویش را خود نوشت و بر کف تقدیر داد...





yasi
ساعت18:36---26 مهر 1391
کاش میشد قصه رفتن را وقت گفتن بی صدا تغییر داد...

کاش میشد سرنوشت خویش را خود نوشت و بر کف تقدیر داد...





ساناز
ساعت12:31---26 مهر 1391
درد بزرگی است برای کسی که متوجه نبودنت نیست ، پَرپَر شوی ....

امین
ساعت22:54---25 مهر 1391
خورشیدِ پشتِ پنجره‌ی پلک‌های من


من خسته‌ام! طلوع کن امشب برای من




می‌ریزم آن‌چه هست برایم به پای تو


حالا بریز هستی خود را به پای من




وقتی تو دل‌خوشی، همه‌ی شهر دل‌خوشند


خوش باش هم به جای خودت هم به جای من




تو انعکاسِ من شده‌ای کوه‌ها هنوز


تکرار می‌کنند تو را در صدای من




آهسته‌تر! که عشق تو جُرم است، هیچ‌کس


در شهر نیست باخبر از ماجرای من




شاید که ای غریبه تو همزاد با منی


من ! تو ! چقدر مثل تو هستم ! خدای من!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 مهر 1387برچسب:,

] [ 15:57 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید