شبای بی ستاره

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره
انتظار تو کشیدم تا که برگردی دوباره

در غروب رفتنت ، لحظه هایم را شکستم
زیر بارون جدایی با خیال تو نشستم


پشت شیشه روز و شب ، دل به بارون می سپارم
من برای گریه هام ، چشمه ها رو کم می یارم

انتظار با تو بودن منو از پا درمیاره
ترس از این دارم که بی تو ، تا ابد چشام بباره



نظرات شما عزیزان:

yasi
ساعت8:26---20 مهر 1391
وبتو عالی بود.خوشحال میشم ب منم سربزنید.///هنوز هم گاهی دلتنگ میشوم ! نه برای تو ! برای آن کسی که فکر میکردم تو بودی !

mostafa
ساعت18:04---19 مهر 1391


*      *   ★     ★  ♡  *
 ★ ★   ☆  ★ *
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *  ☆ منتظرم ★  

♥   *   ★  ★ *
♡   ☆           ★ 
  ♥   منتظرم  ☆  *  ★   * ♥ 


امین
ساعت23:07---18 مهر 1391
زیاد خوب نباش
زیاد هم دم درست نباش
زیاد که خوب باشی، دل آدم ها را می زنی
این روزها آدم ها ، به طرزعجیبی به خوبی ، به مهربونی آلرژی پیدا کردند
زیاد که باشی، زیــــــــــادی می شی
بعد همش باید این شکلی باشی براشون


امین
ساعت12:34---15 مهر 1391
این مطلب اولین بار در سال 2001 توسط زنی به نام ریتا در وب سایت یک کلیسا قرار گرفت.







این مطلب کوتاه به اندازه ای تاثیر گذار و ساده بود که طی مدت 4 روز بیش از پانصد هزار نفر







به سایت کلیسا ی توسکالوسای ایالت آلاباما سر زدند.





این مطلب کوتاه به زبان های مختلف ترجمه شد و در سراسر دنیا انتشار پیدا کرد.



I dreamed I had an Interview with god



خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم.



So you would like to Interview me?
پاسخ: سلاممم ... مرسی دوست عزیز ... قشنگ بود زحمت کشیدی


ساناز
ساعت13:57---12 مهر 1391


من " سلام " مي گويم ...
و " لبخند " مي زنم ...
و قسم مي خورم ...
و مي دانم ...
" عشق " همين است ...
به همين سادگي ...




امین
ساعت22:09---11 مهر 1391
احساسات تو ...


همچون ثروت مالی نیستند ...


که بتونی بدستش بیاری ...


پس خرج هرکسی نکن!


احساسی که آسیب دید ...


میکشه کنار


و اون خنجر


مستقیم میشینه تو قلبت!


نازنین
ساعت20:07---11 مهر 1391
عالی بود

عاشق تنها
ساعت15:51---11 مهر 1391
سلام عزیزانم ممنون که به یادمی
دوستون دارم


my love
ساعت23:46---10 مهر 1391
از دخــتر بودنــت خوشحــال باش،
حــداقل چــند نــفري شــده به دروغ دوســتت دارنــد
مــــرد بــــودن حتــي از اين دروغ ها هــم نــــدارد


سلامم به دختران همیشه دریایی. حالتون خوبه؟
کجایید بی معرفت ها. نمیاین دیگه، من آپم.


nashenas
ساعت18:11---10 مهر 1391
salam dooste aziz.
be onvan akharin sher va akharin ap veblagam azat
davat mikonam ke behem sar bezani.
mamnoon misham baraye akharin baram ke shode
ba sar zadan va dadane nazar mano khoshhal
koni. pishapish mamnoon az hoozooret.


Mostafa > Music0132
ساعت1:31---8 مهر 1391
سلام آبجیای عزیزم امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه چون خیلـــــــــــــــــــــــی واسم عزیزیــــــــــــــــن بیایین آهنگ جدید منتظرتونم

malimdila
ساعت21:57---7 مهر 1391
سلام



وبتون خیلی خوشگله، نتونستم ایرادی ازش پیدا کنم. جز 1مورد



پیام خوش آمد گویی وبتون:



شیشه پنجره را باران شست، از دل ««تنگ»» من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست



««تنگ»» رو فراموش کردین، باعث شد آهنگ و وزنش بهم بخوره
پاسخ:سلام دوست عزیز ... ممنون بابت حضور زیبات و مرسی بابت نظر خوب و مفیدت ... راستش من هر جا خوندم همین بوده، "دلِ تنگ" ندیده بودم فکر می کردم درسته ... اما به گفته شما عمل کردم، امیدوارم درست شده باشه بازم ممنون از دقت نظرت موفق باشی


امین
ساعت15:59---7 مهر 1391
به راستی چقدرسخت است خندان نگه داشتن لب ها در زمان گریستن قلب ها و تظاهر به خوشحالی در اوج غمگینی و چه دشوار و طاقت فرساست گذراندن روزهای تنهایی و بی یاوری درحالی كه تظاهر می كنی هیچ چیز برایت اهمیت ندارد اما چه شیرین است درخاموشی وتنهایی به حال خود گریستن و باز هم نفرین به تو ای سرنوشت....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 مهر 1387برچسب:,

] [ 16:32 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید