سنجاقک

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

گاه یک سنجاقک

به تو دل میبدد

وتو هر روز سحر

می نشینی لب حوض تا بیاید از راه

از زخم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک

همه معنی یک زندگی است ...



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت23:42---1 مهر 1391
غرض ورزی یعنی تو بگویی : مخالفم !


انتقاد یعنی تو بگویی : به این دلیل من مخالفم !!!


و غرض ورزی از حسادت میاد و انتقاد از دلسوزی!!!


امین
ساعت23:41---1 مهر 1391
آدم ها زمانی از هم دور میشوند،

كه دارند به كس دیگری نزدیك میشوند...

شك نكن!!!!"


امین
ساعت23:40---1 مهر 1391
از سه آهنگ در دنیا خوشم نمیاید:
۱صدای کودکی از بی مادری
۲صدای مجرمی از بی گناهی
۳صدای عاشقی از جدایی….
user_wall_23220760
از سه آهنگ در دنیا خوشم نمیاید: ۱صدای کودکی از بی مادری ۲صدای مجرمی از بی گناهی ۳صدای عاشقی از جدایی….


امین
ساعت23:39---1 مهر 1391
ساده رنگ

آسمان آبی تر،

آب، آبی تر.

من در ایوانم، رعنا سر حوض.

رخت می شوید رعنا.

برگ ها می ریزد.

مادرم صبحی می گفت:موسم دلگیری است.

من به او گفتم: زندگانی سیبی است، گاز باید زد با پوست

زن همسایه در پنجره اس، تور می بافد، می خواند.

من « ودا » می خوانم، گاهی نیز

طرح می ریزم سنگی، مرغی، ابری.

آفتابی یكدست.

سارها آمده اند.

تازه لادن ها پیدا شده اند.

من اناری را، می كنم دانه، به دل می گویم:

خوب بود این مردم، دانه های دلشان پیدا بود

می پرد در چشمم آب انار: اشك می ریزم

مادرم می خندد.

رعنا هم


elnaz
ساعت21:38---1 مهر 1391
لطفا حتما بخونید وبرای دوستانی که با اینترنت در ارتباطن بفرستید

شرکت گوگل طی سخنان مدیرش مارتین جوزنبولت اعلام کرد: که انتشارفیلم توهین آمیزبه رسول الله را دریوتوپ متوقف نمیکندزیرا این را آزادی اندیشه مینامد.
به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستوجوگرگوگل وسایت یوتوپ رادر تمامی کشورهای مسلمان به مدت دو روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک ملیاردونیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبربزرگوارشان را بپذیرند،منع کردند.
و روز دوشنبه وسه شنبه یعنی 24و25 سپتامبر روز عدم استفاده از دوسایت یاد شده است .
انتظار میرودسهم شرکت گوگل افت کرده وخسارتش به 210میلیون دلار برسد.
لطفا از هر طریقی پخش کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله را انجام دهیم.


Mostafa > Music0132
ساعت23:18---30 شهريور 1391
Nice Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

امین
ساعت23:51---30 شهريور 1391
دل من می گیرد از نبودن هایت..



از ندیدن هایت....



از لمس نکردن هایت...



ولی تو انگار مرا یادت نیست....



بگو....



مرا که هیچ....



اما چطور ان همه خاطره را به همین راحتی فراموش کردی؟



بگو تا من هم فراموش کنم...!!!؟؟؟؟


پاسخ: مرسی از مطلب واقعا قشنگت ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,

] [ 23:26 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید