رویای ما

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

من رؤیایی دارم، رؤیای آزادی
رؤیای یک رقصه بی وقفه از شادی

من رؤیایی دارم، از جنسِ بیداری

رؤیای تسکینِ این دردِ تکراری

دردِ جهانی که از عشق تهی می شه
دردِ درختی که می خشکه از ریشه

دردِ زن هایی که محکومِ آزارن
یا کودک هایی که تو چرخه ی کارن

تعبیرِ این رؤیا درمونِ دردامه
درمونِ این دردا تعبیرِ رؤیامه
رؤیای من اینه: دنیای بی کینه
دنیای بی کینه، رؤیای من اینه

من رؤیایی دارم، رؤیای رنگارنگ
رؤیای دنیایی سبز و
بدونِ جنگ

من رویایی دارم که غیر ممکن نیست

دنیایی که پاکه از تابلوهای ایست

دنیایی که بمب و موشک نمی سازه
موشک روی خوابِ کودک نمی ندازه

دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن
آدم ها به جرمِ پرسش نمی میرن


نظرات شما عزیزان:

baran
ساعت20:43---8 شهريور 1391

behem sar bezan


sasan
ساعت23:35---1 شهريور 1391
سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه یه خبر ویــــــــژه برات دارم بعد از مدتها بلاخره با مطالب ویژه اومدیم فقط کافیه یه سر به وبلاگم بزنی متوجه همه امکانات میشی ... بهترین وبلاگ عاشقانه منتظر حضور پر شکوهتون هستم


sasan
ساعت23:35---1 شهريور 1391
سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه یه خبر ویــــــــژه برات دارم بعد از مدتها بلاخره با مطالب ویژه اومدیم فقط کافیه یه سر به وبلاگم بزنی متوجه همه امکانات میشی ... بهترین وبلاگ عاشقانه منتظر حضور پر شکوهتون هستم


sasan
ساعت23:35---1 شهريور 1391
سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه یه خبر ویــــــــژه برات دارم بعد از مدتها بلاخره با مطالب ویژه اومدیم فقط کافیه یه سر به وبلاگم بزنی متوجه همه امکانات میشی ... بهترین وبلاگ عاشقانه منتظر حضور پر شکوهتون هستم


sasan
ساعت23:35---1 شهريور 1391
سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه یه خبر ویــــــــژه برات دارم بعد از مدتها بلاخره با مطالب ویژه اومدیم فقط کافیه یه سر به وبلاگم بزنی متوجه همه امکانات میشی ... بهترین وبلاگ عاشقانه منتظر حضور پر شکوهتون هستم


sasan
ساعت23:35---1 شهريور 1391
سلام دوست خوبم
امیدوارم حالت خوب باشه یه خبر ویــــــــژه برات دارم بعد از مدتها بلاخره با مطالب ویژه اومدیم فقط کافیه یه سر به وبلاگم بزنی متوجه همه امکانات میشی ... بهترین وبلاگ عاشقانه منتظر حضور پر شکوهتون هستم


ساناز
ساعت21:28---31 مرداد 1391
خدایا...


در لیست آدمهایت اشتباهی شده است!


اسم من که ایوب نیست


ساناز
ساعت16:13---29 مرداد 1391
شاید از مد افتاده باشد
شاید دیگر اندازه ام نباشد
اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای..!!!


شراب عشق
ساعت1:56---27 مرداد 1391
سلام عزیزان منتظر حضور گرمتون هستم باز سر بزنید آپمممممممم نظر فراموش نشه مرسی ..منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 مرداد 1387برچسب:,

] [ 22:6 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید