بن بست

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

فقط از شرم چشماته تموم سر به زیری هام

نمی دونم بدون تو من از آینده چی می خوام

نمی تونم از این بن بست به سمت عشق برگردم

تو راهی رو به من وا کن می دونم خیلی بد کردم

کسی جز تو نمی دونه چقدر محتاج دیروزم

بگو برگرده اون لحظه که من یک عمره می سوزم

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت18:49---25 مرداد 1391
سلام دوستان. الی بود. مرسی از این پستپاسخ:سلام ... مرسی از حضور گرمتون ... خواهش می کنم، ممنون از لطفتون

my love
ساعت18:06---25 مرداد 1391
خواستي ديگر نباشي!!!
آفرين چه با اراده…
لعنت به دبستاني که تو از درسهايش فقط”تصميم کبري”را آموختي.


دختر بهار
ساعت16:27---25 مرداد 1391
سلام بچه ها وبلاگتون خیلی قشنگه با افتخار لینکتون کردم اگه دوست داشتین ممنون میشم منو لینک کنید

kataun
ساعت0:15---25 مرداد 1391
in matlabe u ham ghashang bod
webet ghashange azizam


ساناز
ساعت23:04---24 مرداد 1391
مرسی گلم که بهم سر زدین منم لینکتون کردم با افتخار...

ساناز
ساعت22:18---24 مرداد 1391
چه بى تفاوت زندگى میکنند آدم ها بى آنکه بدانند
در گوشه اى از دنیا تمام دنیاى کسى شده اند


حسین
ساعت4:23---23 مرداد 1391
سلام دوست عزیز،وبلاگ واقعا زیبایی داری بهت بابت این وبلاگ تبریک و همچنین خسته نباشید میگم.
ولی اگه مایل به افزایش رنک گوگل و افزایش رتبه الکسا و در نتیجه افزایش صدها بازدید کننده در روز،آن هم به صورت کاملا رایگان برای وبت هستی به وبلاگ ما سری بزن،
من خودم توی اون ثبت نام کردم،واقعا جواب میده،تو هم حتما امتحانش کن.


http://ahl-albait.loxblog.com/

hossein5940@gmail.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 مرداد 1387برچسب:,

] [ 2:5 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید