لب تیغ

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

زندگیم رو لب تیغه نمیشه با تــو بیام

زخم من خیـلی عمیقه نمیشه با تو بیام

آخـر قـصه چی میشه خودمم نمیدونم

واسه اینکه با تو باشـم میخوام و نمیتونم

خیلی حرفارو نمیشه با ترانه ها بگی

عمریه چشمامو بستم رو تموم زندگی

وقتی ترسی تو دلم نیست واسه چی سکوت کنم

من به قله نرسیدم که بخوام سقوط کنم

اما تو پر بکـش حتی اگه آسمونی نیست

اگه افتادی به خاکم باز رو باورت بِایست

توی چشمامون با این که قطره های بارونه

تو نگاه کن و بخند که آخرین خندمونه



نظرات شما عزیزان:

ati
ساعت11:15---27 اسفند 1391
asheghe weblagetamپاسخ: مرسی عزیــزم ... لطف داری

محمد
ساعت10:03---21 مرداد 1391
ســــــــــلام دوســــتم

آپــــــــــ کردم

زودی بـــــــــــــیـــــــــــــــ ـا



♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


elnaz
ساعت17:48---19 مرداد 1391
salam
khubid?
mamnun babate tabrike tavalod

ape ghashangi bud

manam apam


مهران
ساعت12:55---15 مرداد 1391
سلام
ممنون که به یادم بودی
شرمنده که چند وقت غیبت داشتم
مطالبی که تو غیبتم نوشته بودین رو خوندم
ار مزه ی درد خیلی خوشم اومد

منم آپم
منتظر شمام


nashenas
ساعت14:59---14 مرداد 1391
یادتــــــه گفتی: به شرافتم قسم تا تهــــش باهات هستم..
شرافتت پیش من گـــرو مونده حالا با عشق جدیدت در چه حالی بی شـــرف؟


my love
ساعت14:58---14 مرداد 1391
دیوار اتاقم پر از عکس هاى دو نفره اى ست
که قرار است بعدأ بیندازیم!
همان بعدنى که نیست شد
در تقویم بودنمان

سلام. من آپم...


nastaran
ساعت17:59---12 مرداد 1391
واااااااااااااااااااای سایه جان عالی بود .خیلی غمناک ولی پر معنی و قشنگ.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1387برچسب:,

] [ 17:27 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید