تو می بخشی

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

همه شهر و به هم می زدم اما چقدر پیش تو بی اراده بودم

درست وقتی بلندم کردی از جا که از چشم همه افتاده بودم

نبودی مرد این بازی نبودم از این حسی که بین ماست میگم

گ-مونم این تمام عشق باشه نمی پرسی ولی من باز میگم

خدا ...

تو می بخشی همه دیروز من و

تو می دونی حال هر روز من و

بدی از تو بعیده از تویی که خدا رو واسه من تعریف کردی

سر چی با خودت به هم زدی که دو تامون و بلاتکلیف کردی

یه وقتا باعث آشفتگیمی یه وقتا از تو آرامش می گیرم

به حدی بستگی دارم بهت که عذابم می دی و از رو نمی رم

فقط باید صدا کنیم کسی رو که دستش بازه می تونه ببخشه

خدا خاصیت دستاش اینه که بی اندازه می تونه ببخشه



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت21:56---11 مرداد 1391
سلام به دختران دریا وبلاگ خوبی دارین

خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنین

آدرس وبلاگ من matinclub.xlb.ir

هستش اگه تو گوگل متین نیوز بنویسی می یاره

راستی نظر یادتون نره


my love
ساعت10:08---6 مرداد 1391
هى فلانى….
رفتن حق آدماست….
اما اگر پيشم بودى تابستانم قشنگتر بود


nashenas
ساعت10:08---6 مرداد 1391
دهان تنهائيم آب مى افتد
براى يک قطره بودنت


diyana
ساعت10:07---6 مرداد 1391
به خاطرت مي خنده . . .
حتي به دروغ !
بالاخره گاهي بايد به کسي تنفـــس مصنوعي داد . . .
سلامتيش


Music 0132 > Mostafa
ساعت3:54---5 مرداد 1391
سلام آبجی های گلم
امیدوارم خسته نباشین
اگه میشه بیاین نظرتونو در مورد تعویض هدر وبمو بگین
ممنون


banooye irani
ساعت23:41---4 مرداد 1391
سلام.وبلاگت خوشمله.
به منم سر بزن


مهدی
ساعت12:00---3 مرداد 1391
زندگی چون گل سرخ است



پر از عطر... پر از خار... پر از برگ لطیف...



یادمان باشد اگر گل چیدیم



عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند...!


Music 0132 > Mostafa
ساعت0:34---3 مرداد 1391
سلام بیاین دانلود آلبوم جدید شادمهر با نام طرفدار

diyana
ساعت17:08---2 مرداد 1391
ايــــن روزها ...
تو به بــودنـش فــكــر ميــكـنـي
و
مــن بــه نــبودنـــت


salam. ahangha kheyli bahal bood. mersi
ap kardam


nashenas
ساعت17:07---2 مرداد 1391
مـــن مي نويسم
و
تـــــــو
نـــمي خواني !
امـــــــــــا
... مخــاطب که تـــو باشــي...
مديــــــونم اگر ننـــــــويسم


salam
apidam...


my love
ساعت17:06---2 مرداد 1391
منم سلام عرض ميکنم خدمتتون رنگين کمون
با اين نوشته اومدي از يه جا، شايد آسمون
اون روزها که تو اومدي دلم يه جاي ديگه بود
حال و هواي روياهام، حال و هواي ديگه بود


سلام. میبینم که پرکار شدید. آپم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 مرداد 1387برچسب:,

] [ 21:25 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید