انتخاب

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

درگیر رویای توام ، منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت، تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من ، انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من ، چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم

درارو بستم روت تا ، احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی ، انگار غرور من شکست

اگه دلت می خواد بری ، اصرار من بی فایده است

هرکاری می کنه دلم ، تا بغضم و پنهون کنه

چی می تونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بذار ، یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن



نظرات شما عزیزان:

faeze
ساعت10:48---31 تير 1391
سلام دست نوشته هاتون خیلی خوبه قابل دونستین ب منم سر بزنین و اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین

آ.آ
ساعت2:44---31 تير 1391
موفق باشین

danial
ساعت22:08---30 تير 1391






روزه ، تمرین کلاس زندگی
درس ایثار و خلوص و بندگی
روزه ، زنجیر هوا گسستن است
دیو و بت های درون بشکستن است

☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


elnaz
ساعت21:42---30 تير 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮

ღ آرامـــــش چیست؟؟!!

❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...
❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..
❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..
❀ نگاه به درون ودیدن خدا..

✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿

☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


diyana
ساعت19:10---30 تير 1391
ايـن شـــب هـا ديـگـر بــه
خـوابــــم نـمـي آيـي بـه
تـو حـق مـيـدهـــــم
هـــمـخـوابــي بـا
ديـگـران وقـتـت را گــــرفـت


apidam
bia ke montazeram.


nashenas
ساعت19:10---30 تير 1391
تا وقتـيکه دوستـت دارم ها بـوي هـوس دارد
و نگـاه ها رنـگ فـريـب
و خـواستـن ها طعـم احتـياج...
مـن به تمـام عـاشـقــانه ها مشـکـوکـم

salam dooste man
ap kardam...


my love
ساعت19:09---30 تير 1391
مژده اي منتظران ماه خدا آمده است
ماه شبهاي مناجات و دعا آمده است
ماه دلدادگي بنده به معبود رسيد
بر سر سفره شاهانه گدا آمده است

سلام. کجایین؟ چرا آپ نمیکنین؟؟؟ من آپم...


ghasem
ساعت23:40---28 تير 1391
سلام ابجی های گلم کجایید خبری ازتون نیست خوب ما رو فراموش کردین

مهران
ساعت18:27---28 تير 1391
سلام
منم عاشق این ترانه شادمهرم
بخدا همین الان که دارم این نظر رو میذارم دارم گوشش میدم
قشنگ ترین آپی بود که امروز خوندم

منم آپم
منتظرتم


nashenas
ساعت10:46---28 تير 1391
همينــــــکه آرزوهايــــم را خـــــاک
کـــــردم
به آرامش رسيـــدم
چــــه ســــاده بود خوشبختــــي.


salam
apidam va montazere hoozooret...


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت12:11---27 تير 1391
زندگى مثل يك پل قديميه ! به اين فكر نكن كه اگه تنها ازش بگذرى ديرتر خراب ميشه ، به اين فكر باش كه اگه افتادى يكى باشه كه دستتو بگيره
Salam be abji haye khodam . khoobin? kam peydayin. up hatoon kheyli ziba o ehsasi bood aksesham harf nadasht. mersi ye alameee. rasti mazerat mikham ye moddat naboodam


نیما & مهسا
ساعت1:09---27 تير 1391
سلام
منو داداشم می خوایم روز تولد خواهرم غافلگیرش کنیم و ما از شما می خوایم که فقط یه سر بیاین وبمون و تولدش رو تبریک بگین
کار سختی نیست
فقط یه دفعه بیاین


elnaz
ساعت23:54---26 تير 1391
ســــــــــلام دوســــتم

آپــــــــــ کردم

زودی بـــــــــــــیـــــــــــــــ ـا



♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


my love
ساعت23:04---25 تير 1391
يک غريبه مي خواهم
بيايد بنشيند ، فقط سکوت کند
و من هـي حرف بزنم و بزنم و بزنم ...
تا کمي کم شود اين همه بار ..
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار...


سلام. منم آپیدم.


my love
ساعت23:03---25 تير 1391
يک غريبه مي خواهم
بيايد بنشيند ، فقط سکوت کند
و من هـي حرف بزنم و بزنم و بزنم ...
تا کمي کم شود اين همه بار ..
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار...


سلام. منم آپیدم.


ياشاسين آذربايجان
ساعت7:11---24 تير 1391
سلام وب قشنگي دارين . با افتخار لينكدمتون . دوست داشتين لينكم كنيد
پاسخ: سلام دوست عزیز ... واقعا ممنون از لطفتون. آدرستون رو نذاشتین وگرنه ما هم حتما شما رو لینک می کردیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 تير 1387برچسب:,

] [ 1:35 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید