برای خودت دلم تنگ شده

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

دلم ...!

براي روزهاي با هم بودنمان تنگ شده؛

براي تو که نه ,

       ولي براي " مواظب خودت باش " شنيدن تنگ شده

براي تو که نه ,

       ولي براي نگاهي که تا پيچ سر کوچه تعقيبم مي کرد تنگ شده

براي تو که نه ,

       ولي براي دلي که نگرانم مي شد تنگ شده

راستش براي اين ها که نه, 

       ولي براي خودت ,

                     دلم خيلي تنگ شده...

 



نظرات شما عزیزان:

nakednight
ساعت19:05---17 تير 1391
حتي يک لحظه از آن روزها نيز از يادم نرفت

خداحافظ ولي هرگز نخواهي رفت از يادم

خداحافظ واين يعني در اين اندوه مي ميرم

در اين تنهايي مطلق که مي بندد به زنجيرم

و بي تو لحظه اي حتي دلم طاقت نمي گيرد



ممنون خیلی زیبا بود دوسش دارم پاسخ: خواهش می کنم همکار عزیزم ... قابلی نداشت ...


نازنین
ساعت16:43---17 تير 1391
خیلی قشنگ بودپاسخ: مرسی عزیزم ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 تير 1391برچسب:,

] [ 16:6 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید