چقدر دیر

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

 

هنوزم واست سواله چرا خوب نمیشه دردم

خیلی مونده تا بفهمی من برات چی کار نکردم

خنده هات دووم ندارن حس یه آدم نابود

پس کجا رفت خنده ای که وقت رفتن رو لبات بود

حالا برگشتی چقدر دیر و چقدر دیر

حالا که سفید شدن موهام دلم پیر

نمی دونستی بری می میره این عشق

تو بری خونه نفس گیره نفس گیر

بعد گریه های اون شب من یه حال و روز دیگم

خیلی وقته غصه هام و رو به روی آینه می گم

مگه من چقدر صبورم بذار باورم شه تقدیر

چرا برگشتی دوباره توی این خونه ی دلگیر

 



نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت12:44---23 تير 1391
سلام
شرمنده که چند وقت غایب بودم
مطالبت خیلی قشنگ بودم
من از عکساتون خیلی خوشم میاد چون یه حس غم انگیزی دارن
راستی منم آپم
منتظرم


elnaz
ساعت14:24---22 تير 1391
ســــــــــــــلام

مـــــــــــــــــــــن

اپــــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــــدو

بـــــــــــــــــــــــیا.

منــــــــــــــــــــتظرم


elnaz
ساعت14:53---21 تير 1391
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


سارا
ساعت21:13---17 تير 1391
صدایت می زنم



یک جوری می گوئی جانم !



که بفهمم تو هم می دانی



که من



تمام دوستت دارم های عالم را



تمام خالی آغوشم



کنج باران ُ گونه های خیست را



دست های نوازش



شانه های خوش بویت را



تمام پچ پچ های عاشقانه در گوشت



تمام شبُ شعرُ شورم را



به قرینۀ اسم تو حذف کرده ام
پاسخ: ممنون دوست عزیزم از مطلب قشنگت ...


محدث$m
ساعت18:21---17 تير 1391
سلام به خونه ی ابجی محدثه تونم سربزنید بجه هاپاسخ: سلام محدثه جون ... حتما ...

بازیگرتنها
ساعت19:10---16 تير 1391
سلام دوست من امیدوارم در وبلاگ نویسی موفق باش وبلاگ خیلی زیبا وباحالی داری خوشم اومد از سلیقت اگر موافق هستی بیا باهم تبادل لینک داشته باشی اینجوری هم امار تو میره بالا هم من اگه موافق بودی لطف کن از تابدل لینک خودکار استفاده کن که احتیاج به تایده من نباشه واگه به مشکل خوردی پیغام بذار من حلش کنم راستی درباره وبم هم نظربده به امید همکاری
پاسخ:سلام دوست عزیز ... مرسی واقعا از نظر لطفت ... خیلی ممنون. ما هر چند تاکیدی روی افزایش بازدید وبمون نداریم اما حتما بهتون سر می زنیم و حتما لینکتون می کنیم. موفق باشین ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 تير 1387برچسب:,

] [ 1:21 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید