دلم؛ دل نیست ...

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

تنگ ...

نه ... دیگر کلمه ی مناسبی نیست

برای بیان اندازه احساس دلم ...!

برای تو ...

دلم برایت کارش از تنگ شدن گذشته،

خوب من ؛

دلم برایت دیگر دل نیست ...!

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahsuli
ساعت1:46---16 تير 1391
ax zibas--------
arameshbaxshan
be manam sar bezan
shad bash o baraye shad budanat SHADI kon


nashenas
ساعت19:58---13 تير 1391
salam. kheyli ziba minevisid. adam ye joori mishe

moafagh bashid
پاسخ: سلام ... خیلی ممنون دوست عزیز ... این مطالب رو از خودم می نویسم که تکراری نباشن. با این حرفتون آدم تشویق میشه بازم بنویسه از صمیم قلبش ... واقعا ممنون ...


نازنین
ساعت22:29---12 تير 1391
عالی بود

ایوب
ساعت0:24---12 تير 1391
زآن می که داد ساقی مجلس بدست ما







بالا گرفت کار دل می پرست ما







از پا درآمدیم به راه وفا دریغ







یاران بی وفا نگرفتند دست ما







سرگشته چون کبوتر گم کرده آشیان







الا به بام دوست نباشد نشست م
پاسخ: مرسی از شعر قشنگت دوست عزیز ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,

] [ 23:25 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید