دروغ دوست داشتنی

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

تو که از اون همه حرفهایی ... که به تو گفتم

چیزی یادت نیست

تو که می ذاری میری و من اینجا می مونم

با چشای خیس

تویی که ازم گذشتن آسونه واست

مثل بازیچه ام

چه جوری بهم می گفتی که مثل قدیما ... عاشقت میشم

همیشه دروغ می گفتی ... واسه من می میری

بگو عاشقم نبودی ... تو که داری میری

به خدا همش دروغه ... که منو دوست داری

تو که روی قلب من ... این جوری پا می ذاری

بگو این دروغ دوست داشتنی رو ... این بارم

باز بگو بی تو می میرم ... بگو دوست دارم

من که این همه دروغ ... تو رو باور کردم

یه دفعه دیگه بگو ... بگو که بر می گردم

 

تو که از اولشهم جای من یکی دیگه ... توی قلبت بود

نگو به من که تو هر کاری کردی درسته ... نگو حقت بود

تو که از اسمم و عشقم و حسم و قلبم ... دلت و کندی

به چشمای من ساده ی بی کس تنها ...داری می خندی

همیشه دروغ می گفتی ... واسه من می میری

بگو عاشقم نبودی ... تو که داری میری

به خدا همش دروغه ... که منو دوست داری

تو که روی قلب من ... این جوری پا می ذاری

بگو این دروغ دوست داشتنی رو ... این بارم

باز بگو بی تو می میرم ... بگو دوست دارم

من که این همه دروغ ... تو رو باور کردم

یه دفعه دیگه بگو ... بگو که بر می گردم

...


نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت19:37---14 تير 1391
ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند کهصاحب الزمان می آید . . .
میلاد آقا امام زمان بر شما و خانواده محترم مبارک


elnaz
ساعت23:05---12 تير 1391
سلام...چطوری؟؟؟

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’ ¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’ ¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)< br />
آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا


my love
ساعت7:51---10 تير 1391
به به، میبینم که شعرهای داش مرتضی پاشایی رو میزارین تو وب.

واقعا خسته نباشید...پاسخ: ممنون واقعا ... خوشحالیم که خوشتون اومده از آهنگ ...


nashenas
ساعت1:58---10 تير 1391
salam dokhtara
khobin?
mersi ke beham sar zadido linkam kardid. manam shomaro ba eftekhar link kardam
moafagh bashid...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 تير 1387برچسب:,

] [ 1:7 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید