روزها و لحظه هایم این روزها ...

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

روزهایم ،

روزهای دلتنگیست ...

و لحظه هایم ،

لحظه های بی قراری ...

ساعت هایم ، تاب ماندن ندارند

و پشت هم قطار می شوند ...

دیگر آرامش شب و تاریکی مهتابیش هم،

 درمانم نیست

خاموش شده ام ...

خاموشِ خاموش ...

چون ماهی قرمزی که،

طفلک ...!

دختر بچه شیرین همسایه

به خیالش به خوابی کوتاه فرورفته است ... !

 



نظرات شما عزیزان:

nakednight
ساعت15:47---12 تير 1391
توآمدی وپاییز بهارشدو سرود رسیدنت را آرام آرام به زمزمه نشست.

من تنها به کوچ اندیشیم به تنهایی وعاشقانه نوشتم تابعداز این هم بنویسم و در دل لحظه های زیبایم ، در خلوت تنهایی های بی رنگ فرو رفته ام و در سکوت تاریخی خیابان های خلوت و لبریز از رد پای شب عشق را زیر لب زمزمه کنم تا حتی پرنده های خیس از باران بدانن که تا همیشه عاشق خواهم ماند
پاسخ: واقعا قشنگ بود ... ممنون ...


امیرحسین
ساعت0:22---6 تير 1391
سلام دلم برات تنگ شده بود گفتم بعد چند وت یک سر به شما بزنم بالاخره من خیلی دل نازکم و روحیه لطیفی دارم زود دلم تنگ دوستان میشه . . . اگه یادتون نیومد من صاحب وبلاگ شیطونی هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,

] [ 12:50 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید