یک جرعه نفس تازه

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

خسته ام از تکرار ...

از کلیشه ها ...

از آسمان ، شب ، سکوت

و همه ی معشوق های همیشگی ام ....

خسته ام از انتظار بی دلیل پشت پنجره احساس

انتظار کسی که نمی دانم کیست

نمی دانم کی خواهد آمد ...!

خسته ام ... خسته ...

چون غروب آفتاب شده ام!

امیدوار، اما نا امیدانه امیدوار ...!

کوتاه و گذرا،

تلخ اما دلنشین...

دلم یک جرعه نفس تازه می خواد

یک قطعه موزیک لطیف و شنیدنی، که زندگی برایم بنوازد

یک حس نو ، که از داشتنش شگفت زده شوم

دلم رها شدن می خواهد  ...

رها شدن از  همه ی حصارهای تکرار زندگی

دلم پرواز می خواهد ...

پرواز از فراز همه ی دل پریشانی ها

و رسیدن به قله ی آرامش

کاش

و ای کاش

ممکن می شدند برای من هم

این نا ممکن ها ...                

به مانند همه کسانی که می اندیشند و باور دارند

هیچ چیز غیر ممکن نیست ...!

 

 



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت23:15---3 تير 1391
اين دعا را منتشر کنيد و ببينيد چطور غمهايتان از بين ميرود
((سبحان الله يا فارج الهمّ و يا کاشف الغم فرّج همي و يسرّ أمري
و أرحم ضعفي و قلة حيلتي و أرزقني من حيث لا أحتسب يارب العالمين))
حضرت محمد (ص) فرمودند: هرکس مردم را از اين دعا با خبر کند
در گرفتاريش گشايش پيدا ميکند...


من آپم، خوشحال ميشم بياي...


diyana
ساعت10:39---2 تير 1391
زنها هرگز نميگويند تو را دوست دارم

ولي وقتي از تو پرسيدند مرا دوست داري

بدان که درون آنها جاي گرفته اي...





man apam...پاسخ: مرسی عزیزم از مطلب زیبایی که واسمون گذاشتی ... حتما بهت سر می زنیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,

] [ 18:31 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید