باز یه شب پر غم

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

 

باز یه شب پر غم، باز تو رو بونه کرده دلم

کاش می شد مثل قدیما باز، بشینیم عاشقونه باهم

من به همین دلخوشم، که یه روزی عشق تو بشم

تو می دونستی اگه بری من خودم و می کشم

اما تو رو تا نبینم دوست ندارم بمیرم

من یه روز هر جا که باشی

دست تو رو می گیرم

 



نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت20:59---9 تير 1391
سلام آبجى هاى من . خوبين آبجى هاى مهربونم ؟ من آپم با يه بغض هميشگى . مطلبشو پريشب نوشتم كه امروز تكميلش كردم . امروز بهترين وقت واسه انتشارش بود اخه خدا صدامو شنيد . امروز بالاخره بارون باريد . منتظر حضور گرمتون ميمونم . فعلا

sasan
ساعت14:23---9 تير 1391
سلام دوست خوبم....روز خوبی داشته باشی... میخواستم بگم آپم وقتی کردی یه سر بهم بزن

www.loveblove.loxblog.com



sasan
ساعت16:36---5 تير 1391
UPAM

گلنوش
ساعت22:59---4 تير 1391
سلام کم پیدایی نمیای یه سرکوچولو به مابزنی
یه وب جدیدساختم اماهیچکس نمیره برام نظربزاره لااقل توبروببینش.


نازنین
ساعت20:12---3 تير 1391
عالی بود
پاسخ:مرسی عزیزم ...


abdorahim
ساعت17:23---3 تير 1391
زیبا بود ...
پاسخ: ممنون واقعا ...


بلکــــــــــــــلاو.شراب عشق
ساعت16:11---3 تير 1391
سلام خیلی قشنگ بود به منم سر بزنید آپم منتظرم
پاسخ:سلام دوست عزیز ... مرسی واقعا ... حتما ...


ghasem
ساعت22:39---2 تير 1391
سلام دوست عزیز ولادت باسعادت امام حسین (ع)برشما وخانواده تان مبارک
پاسخ:سلام ... همچنین بر شما هم مبارک این اعیاد زیبا ... شاد باشین ...


elnaz
ساعت20:31---2 تير 1391
♥♥♥♥ من آپــــــــــــــــــــــــــم و منتظر حضور زیبـــــــــــــــــــــــــــ ــات ♥♥♥♥

♣♣♣((((((((خوشحال میشم بیای))))) ♣♣♣
پاسخ: حتما عزیزم ...


مهران
ساعت19:59---31 خرداد 1391
سلام

مرسی که به وبم سر زدی مثل همیشه



آپم دوباره

منتظرم
پاسخ:سلام ... خواهش می کنم دوست عزیز، وظیفه بود ... حتما سر می زنیم ... دوباره


ramin
ساعت15:21---31 خرداد 1391


هیچگاه با احساسات کسی بازی نکنید.



ممکن است بازی را ببرید اما این خطر وجود دارد که تا آخر عمرتان او را از دست بدهید.



(ویلیام شکسپیر)
پاسخ: مرسی دوست عزیز از مطلب پر معنایی که واسمون نوشتی ... موفق باشی ...


my love
ساعت9:29---31 خرداد 1391
سلام به دختران باحال دریایی
کم کار شدید، دیگه نمی آپید، چرا؟؟؟


diyana
ساعت9:34---30 خرداد 1391
salam be dokhtaran darya. ahanghaye vebetoon ghashango berooze, khosham oomad, be manam ye sar bezanid khoshhal misham. mersiiiii

my love
ساعت7:27---30 خرداد 1391
سلام دوست من. امروز یه جشن تولد مخصوص داریم که ازت دعوت میکنم حتما بیای...
خوشحال میشم با نظرت جشن مارو قشنگ تر کنی...


گلنوش
ساعت16:40---29 خرداد 1391

سلام گلم
وبلاگت خیلللللللللی خوشگله اهنگ وبلاگتم خیلی قشنگوارامش بخشه.
به ماهم سربزن.
اگه باتبادل لینک موافقی بگوباچه اسمی بلینکمت.اگه دوست داشتی منوبااسم دختری باموهای سیاه بلینک عزیزممممم


danial
ساعت16:03---29 خرداد 1391
وبلاگتون مثل همیشه عالیه
پاسخ: سلام دوست عزیز ... ممنون واقعا ... شما هم مثل همیشه لطف کردین اومدین و نظر دادین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 خرداد 1387برچسب:,

] [ 15:39 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید