لعنت به من ...

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

   

لعنت به من چه ساده دل سپردم لعنت به من اگر واسـش می مردم 

دست من و گرفت و بعد ولم کرد لعنـت به اون کسی که عاشقـم کرد 

یکــی بگــه که مــاه مــن کی بوده  مسبــب گنــاه مــن کــی بــوده  

سهــم من از نگــاه تو همین بود عشـق تو بدترین قسمت بهترین بود       

تـو دل بــارون مــن و عاشقـــم کرد بیــن زمیــن و آسمــون ولــم کرد         

یکی بگه چه جوری شد که این شد سهم تو آسمـون و من زمین شد

 



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت20:11---27 خرداد 1391
ميتواني بروي قصه و رويا بشوي
راهي دورترين گوشه ي دنيا بشوي
من و تو مثل دوتا رود موازي بوديم
من که مرداب شدم،کاش تو دريا ميشدي...


amirali
ساعت17:03---25 خرداد 1391
ممنونم که ما را لینک کردید ، ما هم شما را لینک خواهیم کرد

abdorahim
ساعت1:11---24 خرداد 1391
خیلی قشنگ بود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 خرداد 1387برچسب:,

] [ 1:33 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید