دل تنها

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

تو یه لحظه تو چشمای من نگاه کن ........ با صـدای من در قلبت و وا کن

کمی آرامش و حس کن تو ترانم ..... واسه تو یه دنیــا حس عاشقــانهام

دلت و به این صــدای خستــه بسپار ..... تو من و داری عـزیزم منم این بار

من می خونم تا تو آرامـش بگیری ...... تو با من به سمت تنهــایی نمیری

دل تنهــات و به دست گله نسپار .......... تو من و داری عزیزممنم این بـار

دوست دارم حس کنی تو ترانههامی ...تنها نیستی تو مثل نفس باهامی

 

 



نظرات شما عزیزان:

Atish
ساعت18:44---23 خرداد 1391
سام علیک ابجی

آهنگ وبلاگت خیلی باحاله عین خودتون

روزگار خوش

ع زت زیاد
پاسخ: سلاممم بر شما ... مرسی واقعا از لطفتون و ممنون از این که قابل دونستین و سر زدین و نظر دادین. روزگار بر شما هم خوش ... موفق باشین ...


ghasem
ساعت15:52---23 خرداد 1391
خیلی خیلی خوب بود شعرات عالیه بیا به ماهم سر بزن
پاسخ: سلام دوست عزیز ... ممنونیم از لطفتون ... حتما به وبتون سر می زنیم ... موفق باشین.


saeed
ساعت18:33---22 خرداد 1391
سلام خسته نباشید با اجازتون خودمو لینک کردم

خوشحال میشم به منم سربزنیدپاسخ: سلام دوست عزیز، ممنون... خواهش می کنم، خوشحالمون کردین. حتما بهتون سر می زنیم ... موفق باشین ...


nakednight
ساعت15:53---22 خرداد 1391
زیبا بود دوست عزیز

خسته نباشید


بلکــــــــــــــــلاو/شراب عشق
ساعت14:42---21 خرداد 1391
به به سلام به دوستای خودم خوبید دل تنها قشنگ بود به منم سر بزنید آپمـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ@};

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 خرداد 1387برچسب:,

] [ 1:14 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید