رویای واقعی

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

واســه ی دیدن بـارون اشکات دوباره خاطــره هامو سوزونــدم

ولــی تـو این جــا نبودی ببینی چه جوری پـای نگــاه تو مونـدم

تو نبــودی که ببینی دلـم رو چه جوری عاشق عشق تو مونده

منی که بی تو یه لحظه نبودم کی دل خاطــره هات و شکونده

میـــون رنـگ عجــیب نگاهــت یه کمی فاصــله مونده تا دریــــا

تا دل خسته نفـس به نفس شه تو بیا واقعــی شو خود رویــــا

واسه ی دیدن ســاحل چشمــات همه ی دارو نـدارم و می دم

واسه ی شادی قلبت عزیزم همه احسـاس تو قلبــم و می دم

 



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت10:47---13 خرداد 1391
لعنــت به همه ضرب المثل هاي جهان
هروقت لازمشان داري،
برعکس از آب درمي آينـــد...
مثلا همين حــالا
که من تــو را مي خواهــم
و طبق معمول،
خواستن نـتـوانستن استـــــــ

سلام. من آپم.


elnaz
ساعت23:56---10 خرداد 1391
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
********من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥


عاشق تنها
ساعت22:40---9 خرداد 1391
سلام وبلاگتون خیلی زیباست به منم سر بزنی

elnaz
ساعت21:00---9 خرداد 1391
وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم امــ‗__‗ــان از امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه کلمــ‗__‗ــات خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 خرداد 1387برچسب:,

] [ 23:30 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید